piątek, 3 kwietnia 2020

LIVE Z ANNĄ ROSŁONIEC

Zaproszenie na live Zorza.jpg


Mimo zawirowań związanych z pandemią koronawirusa wydawnictwa literackie i autorzy książek próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości i spotykać się z czytelnikami.

W najbliższą niedzielę 5 kwietnia o 17:00 Wydawnictwo MG serdecznie zaprasza
 na LIVE'a z Anną Rosłoniec - autorką "Zorzy", która przeczyta fragment swojej książki i odpowie na pytania czytelników.


Moją recenzję książki możecie przeczytać TUTAJ


Co myślicie o takich spotkaniach autorskich?

13 komentarzy:

  1. Świetna wiadomość dla wielbicieli twórczości autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Nazywam się Mike Mougar jestem tutaj, aby podzielić się wielkim świadectwem mojego życia byłem leczyć z HIV przez lekarza Nazwa DR ADELEKE i zostały HIV dodatnie dla 5 lat widziałem lekarza E-mail w Internecie, więc skontaktować się z nim i wyjaśnić mu i śledzić instrukcje oto 6 dni później po zażyciu leku poszedłem na tekst HIV ku mojemu zaskoczeniu to negatywne mojej rodziny lekarz był zaskoczony mój mąż, który mnie porzucił był zaskoczony mój brat, jeśli nie, że jesteś pozytywny proszę doradzię, aby skontaktować się z nim teraz i zobaczyć dla siebie jego e-mail jest aoba5019gmail.com, a także można skontaktować się z nim na WhatsApp +27740386124 

      Usuń
    2. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

      Usuń
    3. Nazywam się Agure Maja Marian, nigdy nie myślałem, że znów się uśmiechnę, Mój mąż zostawił mnie z dwójką dzieci na prawie rok, Cały wysiłek, by go przywrócić, nie powiódł się Myślałem, że nie zobaczę go ponownie, dopóki nie poznam kobiety zadzwonił do Jullie, która powiedziała mi o rzucającym zaklęcia dr ADELEKE, Dała mi swój adres e-mail i numer telefonu komórkowego, a ja skontaktowałem się z nim, a on zapewnił mnie, że w ciągu 48 godzin mój mąż wróci do mnie, w mniej niż 48 godzin mój mąż wrócił zaczęłam błagać o wybaczenie, mówiąc, że to dzieło diabłów, więc do tej pory jestem zaskoczona tym cudem, nie mogłam wyobrazić sobie, ale jak tylko zaklęcie zostało rzucone, zaszłam w ciążę i urodziłam moje trzecie dziecko, jeśli ty potrzebujesz pomocy od niego, możesz skontaktować się z nim przez e-mail: aoba5019@gmail.com lub WhatsApp lub zadzwonić do niego teraz: +27740386124

      Usuń
  2. Dobrze, że są takie alternatywne opcje. Teraz internet zapewnia nam trochę normalności w tym dziwnym i pełnym strachu świecie. Ja jestem za takimi spotkaniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście lepszy rydz, niż nic, ale jednak spotkanie na żywo to zupełnie inna jakość.
    "Jeszcze będzie przepięknie |
    Jeszcze będzie normalnie |
    Jeszcze będzie przepięknie aaa..."
    - Tilt :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkania na żywo mają swój urok i miejmy nadzieję, że szybko do nich wrócimy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie wiem, jak to wytłumaczyć ... Jestem przytłoczony szczęściem, mówisz to i zdarza się dr Adeleke ... Omg! To jest bardziej jak cud. JesteśCie Bogiem posłanym do mnie... Kocham was i zawsze będę świadczył o waszych usługach dla innych ludzi, którzy również borykają się z problemami małżeńskimi. Przez całe życie składasz żywe świadectwo. Mój człowiek powrócił zgodnie z twoim słowem. Wszystko dzięki Tobie, dr Adeleke. Zawsze będę ci wdzięczny, błogosławię cię, błogosławię was! Zdrowia!!! Każdy, kto ma podobny problem w swoim domu małżeńskim powinien skontaktować się z tym wielkim caster zaklęcie, może to być pomocne. Skontaktuj się z dr Adeleke na swojej stronie internetowej lub e-mail.
    Adres e-mail: aoba5019@gmail.com
    Zadzwoń / WhatsApp numer: + 27740386124

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Nazywam się Mike Mougar jestem tutaj, aby podzielić się wielkim świadectwem mojego życia byłem leczyć z HIV przez lekarza Nazwa DR ADELEKE i zostały HIV dodatnie dla 5 lat widziałem lekarza E-mail w Internecie, więc skontaktować się z nim i wyjaśnić mu i śledzić instrukcje oto 6 dni później po zażyciu leku poszedłem na tekst HIV ku mojemu zaskoczeniu to negatywne mojej rodziny lekarz był zaskoczony mój mąż, który mnie porzucił był zaskoczony mój brat, jeśli nie, że jesteś pozytywny proszę doradzię, aby skontaktować się z nim teraz i zobaczyć dla siebie jego e-mail jest aoba5019gmail.com, a także można skontaktować się z nim na WhatsApp +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazywam się Agure Maja Marian, nigdy nie myślałem, że znów się uśmiechnę, Mój mąż zostawił mnie z dwójką dzieci na prawie rok, Cały wysiłek, by go przywrócić, nie powiódł się Myślałem, że nie zobaczę go ponownie, dopóki nie poznam kobiety zadzwonił do Jullie, która powiedziała mi o rzucającym zaklęcia dr ADELEKE, Dała mi swój adres e-mail i numer telefonu komórkowego, a ja skontaktowałem się z nim, a on zapewnił mnie, że w ciągu 48 godzin mój mąż wróci do mnie, w mniej niż 48 godzin mój mąż wrócił zaczęłam błagać o wybaczenie, mówiąc, że to dzieło diabłów, więc do tej pory jestem zaskoczona tym cudem, nie mogłam wyobrazić sobie, ale jak tylko zaklęcie zostało rzucone, zaszłam w ciążę i urodziłam moje trzecie dziecko, jeśli ty potrzebujesz pomocy od niego, możesz skontaktować się z nim przez e-mail: aoba5019@gmail.com lub WhatsApp lub zadzwonić do niego teraz: +27740386124

    OdpowiedzUsuń