sobota, 17 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD VOL. 3


Liebster-Award-300x300


Dziękuję za nominację do Liebster Blog Award od Małgorzaty P z bloga http://ksiazki-moj-maly-swiat.blog.pl/

Oto odpowiedzi na jej pytania:

1. Co było impulsem do założenia bloga i dzielenia się opiniami w Internecie?

Od zawsze czytałam dużo, ale nie zawsze miałam możliwość porozmawiania z innymi osobami o czytanych książkach. Internet daje taką możliwość. Pamięć często płata figle i chciałam na blogu przechowywać czytelnicze wspomnienia, stąd pomysł na założenie bloga:)

2. Czy myślisz czasem o napisaniu własnej książki? Jeśli tak, to jaki to byłby gatunek literacki?

Kiedyś chciałam napisać książkę i nawet zaczęłam zbierać do niej materiały, ale jakoś odstąpiłam od tego, a obecnie nie myślę o tym. Miała to być saga rodzinna:)

3. Czy pamiętasz jeszcze książkę, która sprawiła, że polubiłaś czytanie?

Tak pamiętam-,,Dzieci z Bullerbyn" -Astrid Lindgren

4. Jakie są Twoje pasje poza czytaniem?

Czytanie to moja największa pasja, ale lubię też wolny czas poświęcić na dekorowanie wnętrz, ostatnio wciągam się w ogrodnictwo. Lubię wyszukiwać przepisy na nowe potrawy i je przygotowywać dla rodziny.

5. Czy zdarzały Ci się chwile zwątpienia, w których miałaś ochotę zaprzestać prowadzenia bloga?

Miałam raz taki moment, ale na szczęście szybko minął. Oby chwile zwątpienia pojawiały się jak najrzadziej:)

6. Jaki jest Twój ulubiony deser?

Szarlotka, sernik, owoce, lody, czekolada z orzechami ... długo można wymieniać:)

7. Jak widzisz siebie za powiedzmy pięć lat? Co chciałabyś wówczas osiągnąć?

Nie wybiegam aż tyle lat do przodu z planami. Staram się reagować na bieżące sprawy i systematycznie iść do przodu:)

8. Wolisz odpoczywać nad morzem, czy w górach?

Miejsce nie ma dla mnie za bardzo znaczenia. Najważniejsze żeby były ze mną osoby, które kocham.

9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie możesz się obejść?

Tylko jeden? Mam ich kilka- taki podstawowy zestaw kobiecy:)

10. Cofnij się x lat wstecz, do beztroskich lat dzieciństwa. Jaka była Twoja ulubiona bajka?

Bardzo lubiłam baśnie Andersena i mogłam ich słuchać na okrągło:)

11. Jakie trzy utwory muzyczne chciałabyś mi polecić?

Od kilku tygodni często słucham piosenki ,,Wstaję" którą śpiewa Grzegorz Hyży:)




Adele ,,Rolling in the Deep":)



A z takich starych utworów bardzo lubię słuchać piosenkę ,,Paw" Dżemu:)




Dziękuję za zabawę. Nie będę jednak nominowała 11 kolejnych osób, ale zapraszam wszystkich do dzielenia się w komentarzach swoimi poza czytelniczymi pasjami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz