niedziela, 9 marca 2014

"GŁOŚNE OWADY-KSIĄŻECZKA DŹWIĘKOWA"-ROBERT FREDERICK



Książeczka zawiera historyjkę o tym, jak owady przygotowują na leśnej polanie przyjęcie.
Pasikonik Gogo przydziela każdemu z owadów zadanie.
 Przy tej okazji dzieci poznają żuka Bena, muszkę Felicję, cykadę Kasię, ćmę Marysię i pszczółkę Biankę.
Dorosły czyta o tym, co ma zrobić dany owad, a Maluszek naciska z boku książeczki przycisk, aby usłyszeć, jaki  dźwięk wydaje owad.


Książeczka ma twarde kartki, kolorowe i wesołe ilustracje.
Małym dzieciom na pewno będzie się podobała:)





9 komentarzy:

  1. Wygląda przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna okładka i obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna książeczka, akurat dla mojej chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegoś takiego właśnie szukałam. Mam podobną książeczkę, ale ze zwierzątkami : lew, słoń, żyrafa i niedźwiedź. Maluchy są nią zachwycone, ale chciałabym teraz dać im dla odmiany coś innego, więc koniecznie muszę nabyć powyższą pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. wypadłam z obiegu,jeśli chodzi o książki dla dzieci,a tu maluchy się pojawiły w rodzinie,wiedze jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wydanie, takie kolorowe ;) niestety moja córka wyrosła już z takich publikacji

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorowa i ładne obrazki - niestety moje dzieciaki są na ją już za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się zachęcająca. :)

    OdpowiedzUsuń