niedziela, 8 marca 2015

LIEBSTER BLOG AWARD



Zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD przez Ruda Recenzuje. Dziękuję serdecznie:)

Oto odpowiedzi na pytania, które mi zadała:

1. Z jakiego powodu założyłaś/eś bloga?

Chciałam zachować wrażenia z przeczytanych książek i porozmawiać o nich z osobami, które też są książkoholikami. Wymieniać się spostrzeżeniami i polecać wartościowe lektury.
2. Czy były takie momenty, że zastanawiałaś/eś się nad zakończeniem blogowania? Jakie?

Na razie nie miałam takiej chwili. Oczywiście często brakuje mi czasu na to, aby w pełni poświęcić się blogowaniu i zrobić to co bym chciała, ale nie rezygnuję.

3. Czy wzorujesz się na innych uczestnikach blogosfery? 

Obserwuję zmiany szablonów, jakieś udogodnienia na stronie i jeśli mi się podobają to staram się podobne elementy umieścić u siebie.

4. Jaki gatunek książek najbardziej cenisz?

Czytam różne gatunkowo książki i nie potrafię wybrać tylko jednego.

5. Czy zdarzyło Ci się wybrać książkę tylko ze względu na interesującą okładkę? Jaka to była książka?

Raczej nie. Nie pamiętam takiej sytuacji. Okładki przyciągają wzrok, ale zawsze sprawdzam też opis.

6. Gdybyś mogła/gł zrobić coś dla świata, co by to było?

Gdybym miała taką możliwość sprawiłabym, aby nie było przemocy i głodu na świecie.

7. Co uważasz za swoje największe osiągnięcie?

Trudne pytanie...Zrealizowałam część swoich głównych życiowych planów, ale niektóre jeszcze są w trakcie realizacji. Może za jakiś czas będę w stanie podać co było najważniejsze.

8. Co chciałabyś/byś zrobić, gdyby nie przeszkadzał Ci strach?

Strach nie powstrzymuje mnie przed działaniem.

9. Na co dzień wybierasz filmy czy seriale?

Filmy:)


10. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Bez miłości.

11. Jaki jest klucz do osiągnięcia sukcesu?

Ciężka praca i odrobina szczęścia:)

Dziękuję za zabawę i do LIEBSTER BLOG AWARD nominuję:

http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com/
http://nieczytam.blogspot.com/
http://ksiazkiprzygodowe.blogspot.com/
http://bibliotekapodmarcepanem.blogspot.com/


Moje pytania:
1. Jakie jest Twoje ulubione miejsce na czytanie książek?
2.Na co zwracasz najbardziej uwagę wybierając książkę do czytania?
3. Czy zdarza Ci się sytuacja, że oddajesz do biblioteki książkę,  której nie zdążyłaś/eś przeczytać?
4. Co robisz z książkami, które już nie są Ci potrzebne?
5. Jakiego pisarza czy pisarkę chciałabyś/chciałbyś poznać osobiście?
6. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/eś?
7. Czy wracasz do książek, które kiedyś już czytałaś/eś? Jeśli tak to podaj tytuł.
8. Czy bierzesz udział w targach książki, spotkaniach autorskich itp.?
9. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki?
10. Jaką książkę chciałabyś/chciałbyś dostać w prezencie?
11. Gdzie chciałabyś/chciałbyś pojechać w okresie letnim?

Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz