sobota, 13 lipca 2019

,,BEZ PARABENÓW"-BEATRICE MAUTINO


tyl Bez parabenów
Źródło

Jesteśmy zalewani ogromem informacji na temat kosmetyków. Reklamy w telewizji, artykuły sponsorowane w czasopismach, opinie w internecie i marketing szeptany. W tym natłoku wiadomości i wszechobecnego marketingu informacje naukowe i krytyczne na temat kosmetyków są praktycznie niedostępne. Kosmetyce brakuje rzetelnych i niezależnych badań składników oraz ich skuteczności.

Beatrice Mautino-absolwentka biotechnologii przemysłowej, doktor nauk neurologicznych na Uniwersytecie w Turynie oraz magister komunikacji naukowej od kilku lat zajmuje się badaniami na Uniwersytecie w Turynie. Pisze książki popularnonaukowe i współpracuje z czasopismem naukowym „Le Scienze”, gdzie prowadzi rubrykę o kosmetykach. W swojej najnowszej książce ,,Bez parabenów. Jak bronić się przed kosmetycznymi oszustwami i mądrze dbać o urodę" rozprawia się z oszustwami w branży kosmetycznej oraz mitami na temat pielęgnacji.

Autorka analizuje problem parabenów, siarczanów i innych składników znajdujących się w kosmetykach. Opisuje drogę, którą musi przebyć kosmetyk, by dostać się na rynek. Wyjaśnia dlaczego niektórych produktów wielkich marek międzynarodowych dostępnych w USA, Japonii czy Chinach nie można dostać w Unii Europejskiej. Porusza sprawę nanomateriałów, które są gorącym tematem w publicznej debacie na temat rozwiązań między nauką, technologią a społeczeństwem. Burzy niektóre mity dotyczące depilacji, cellulitu, przyjmowania kolagenu doustnie, produktów przeciwzmarszczkowych, i peptydów w produktach kosmetycznych. Podkreśla, że nie ma nic przeciwko SLS i kupuje produkty go zawierające. Wierzy w transparentność i chce, aby każdy otrzymywał wszystkie potrzebne informacje w jasny i bezpośredni sposób, gdyż trudno jest być obecnie świadomym konsumentem, bo wymaga to uwagi, nauki, posiadania różnych kompetencji i intuicji do orientowania się w marketingowych sztuczkach. 

Jak przyznaje Beatrice Mautino w jej książce nie ma porad na temat najlepszych podkładów pod makijaż do bladej cery ani cudownego kremu, który wyrówna każdą zmarszczkę. Nie ma recenzji konkretnych produktów i nie ma wskazówek, jak się malować. Jeżeli ktoś szuka takich rad musi sięgnąć po inną książkę, bo ta skupia się na badaniach naukowych i demaskowaniu nieuczciwych praktyk marketingowych na temat kosmetyków oraz pielęgnacji.


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo literackie

Tytuł: Bez parabenów. Jak bronić się przed kosmetycznymi oszustwami i mądrze dbać o urodę
Autor: Beatrice Mautino
Tłumaczenie: Hanna Szulczewska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Tytuł oryginału: Il trucco c'è e si vede: Inganni e bugie sui cosmetici. E i consigli per difendersi
Data wydania: 3 lipca 2019
ISBN: 9788308068984
Kategoria: poradniki
Cytaty: str. 141

23 komentarze:

  1. Nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak jesteśmy oszukiwani. Dobrze, że takie książki są wydawane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy towar można sprzedać z odpowiednim marketingiem i naprawę trudno się nie nabrać, bo nie zawsze jesteśmy dociekliwi.

      Usuń
    2. Odzyskaj miłość z powrotem Zaklęcie Dr Obodo, które działa właściwie ... przygnębiające i bolesne, gdy odsuwasz się od swojej miłości i starasz się ją odzyskać. informacje (+234 8155 425481 templeofanswer @hotmail .co. uk)

      Usuń
  2. Fajna książka, zapamiętam sobie żeby przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zawiera bardzo cenne informacje, więc chętnie ją przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że coraz częściej mówi się o kosmetycznym światku - i bardzo dobrze! Ludzie nie powinni dawać się tak łatwo oszukiwać. Świetny pomysł z tą książką. :)

    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemysł farmaceutyczny i kosmetyczny rządzą się swoimi prawami, a w tej książce autorka ukazuje jak działa branża kosmetyczna. Można się dowiedzieć.

      Usuń
    2. Jak to działa i momentami mocno zdziwić.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto być świadomym tego co nas otacza. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Z ciekawości bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również chętnie sięgnę po lekturę :) Kupujemy wszystko co wydaje nam się "zdrowe", kiedy takie na prawdę nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To świadectwo, które powiem każdemu, aby usłyszał. Byłem żonaty od czterech lat i piątego roku mojego małżeństwa, inna kobieta miała zaklęcie, aby zabrać mojego kochanka ode mnie, a mój mąż zostawił mnie i dzieci, a my cierpieli przez 2 lata, dopóki nie miałem na myśli stanowiska, na którym to mężczyzna Dr.WEALTHY pomógł komuś i postanowiłem dać mu próbę pomocy w zabraniu mojego kochanego Męża do domu i uwierz mi, po prostu wysyłam mu swoje zdjęcie i mojemu mężowi, a po 48 godzinach, jak mi powiedział, widziałem do domu wjechał samochód i oto był mój mąż, a on przyjechał do mnie i do dzieci i dlatego cieszę się, że każdy z was jest podobny do tego mężczyzny i ma swojego kochanka z powrotem do siebie. Email: wealthylovespell@gmail.com możesz również skontaktować się z nim lub whatsApp go onthis +2348105150446 dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. W JAKI SPOSÓB PRZYWRÓCIĆ SWOJEGO ZWROTU TRWAŁO „Zaklęcie miłosne od Dr.Ogudugu sprowadziło mojego męża z powrotem”.
    Po 12 latach małżeństwa ja i mój mąż byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Kalifornii, aby być z inną kobietą. Czułem, że moje życie się skończyło. Próbowałem być z mężem i nie mogłem kontrolować moich bólów. Każdego dnia i każdej nocy myślę, że nie mogę wrócić do przyszłości. Bardzo się martwiłem i nie mogłem znaleźć na to słowa. Dr.Ogudugu może pomóc szybko odzyskać ex. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim dla mnie zaklęcie Permanent Love. Dwa (2) dni później mój mąż jest naprawdę mną, taki niesamowity, taki niesamowity! Tak właśnie wrócił, on i mój ojciec. Od tego dnia nasze małżeństwo było czymś więcej, wszystko dzięki dr. Ogudugu. Jest tak potężny i postanowił podzielić się moją historią w Internecie, że Dr.Ogudugu jest prawdziwym rzucającym zaklęcia, który zawsze będzie się modlił przez długi czas, jeśli będziesz potrzebować swojego kochanka z powrotem lub szybko uratować swoje małżeństwo. Nie płacz już, skontaktuj się teraz z tym potężnym rzucającym zaklęcia Dr.Ogudugu. Oto jego kontakt: Zadzwoń / WhatsApp go: +27663492930 Wyślij mu e-mail na adres: greatogudugu@gmail.com, twoja życzliwość nigdy nie zostanie zapomniana.

    Anela Scott z Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  10. NAJBARDZIEJ NIEZAWODNY CZARNY CZAR, KTÓRY MOŻE POMÓC OTRZYMAĆ SWOJĄ ZGUBIONĄ MIŁOŚĆ W CIĄGU 24 GODZIN (j.j. spirtualttemple@gmail.com) Numer WhatsApp
    +491631006283
    potężny rzucający zaklęcia, który pomógł mi z moim własnym problemem. Jego adres e-mail: {j.j.spiritualttemple@gmail.com} możesz wysłać mu wiadomość e-mail, jeśli potrzebujesz pomocy w związku lub innej sprawie.
    1) Zaklęcia miłosne
    2) Zaklęcia utraconej miłości
    3) Czary Rozwodowe
    4) Zaklęcia małżeńskie
    5) Wiązanie Czarów
    6) Czary rozpadu
    7) Zaklęcie śmierci
    8.) Chcesz awansować w swoim biurze
    9) chcesz zaspokoić swojego kochanka
    10) Loteria
    Skontaktuj się z tym wspaniałym człowiekiem, jeśli masz problem z trwałym rozwiązaniem
    przez {j.j.spirtualttemple@gmail.com} Numer WhatsApp
    +491631006283

    NAJBARDZIEJ NIEZAWODNY CZARNY CZAR, KTÓRY MOŻE POMÓC CI ZWRÓCIĆ SWOJĄ ZGUBIONĄ MIŁOŚĆ W CIĄGU 24 GODZIN (j.j. spirtualttemple@gmail.com) Numer WhatsApp +491631006283
    Szybka odpowiedź ; zadzwoń lub whatsApp + 2348052030470

    OdpowiedzUsuń
  11. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę skorzystać z okazji, aby podziękować chubygreat za to, co zrobił dla mnie i mojej rodziny za przywrócenie spokoju w moim domu. chubygreat przywrócił męża, który zostawił mnie innej kobiecie przy pomocy pracy z zaklęciami. możesz skontaktować się z chubgreat, podając następujące dane, e-mail chubygreat@gmail.com lub whatsapp 2348165965904.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę skorzystać z okazji, aby podziękować chubygreat za to, co zrobił dla mnie i mojej rodziny za przywrócenie spokoju w moim domu. chubygreat przywrócił męża, który zostawił mnie innej kobiecie przy pomocy pracy z zaklęciami. możesz skontaktować się z chubgreat, podając następujące dane, e-mail chubygreat@gmail.com lub whatsapp 2348165965904.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tengo mucha alegría y emoción en mí, soy torpey clare, feliz con mi matrimonio, no hasta que mi esposo comenzó a escuchar chismes de mí no siendo fiel a nuestros votos matrimoniales, traté de hacerle entender que eran chismes y mentiras, pero perdió el amor, la confianza y la confianza en nosotros. Entonces nos convertimos en parejas fastidiosas, y luego solicitamos el divorcio, más tarde, nos separamos. años después de nuestro divorcio, traté de vivir una vida normal sin él, pero no pude, así que comencé una búsqueda sobre cómo recuperar a mi ex esposo, luego me llamaron, BaBa ogbogo, un gran hombre altamente espiritual que lanzó un el amor me hechizó e hizo que mi EX volviera a mí. Estoy abrumado, así que dejo su contacto aquí para aquellos que tienen problemas de relación y matrimonio, para que pueda ayudar con grandes trabajos. Correo electrónico: greatbabaogbogotemple@gmail.com. O su número de WhatsApp ... +2349020168697. Póngase en contacto con él, vea cuán grande y poderoso es. También ayuda en estos asuntos ...

    (1) Detener el divorcio.
    (2) Fin de la esterilidad.
    (3) Buena suerte Hechizo.
    (4) Hechizo de matrimonio.
    (5) Deshacerse de los problemas espirituales.

    OdpowiedzUsuń